3 Haziran 2017 Cumartesi

Genesis Mining nedir?

Genesis Mining nedir?

bitcoin madenciliğinde en dürüst sitedir arkadaşlar bir yılda amorti etti budan sonrası kar artık 
Yaklaşık 7 aydır her gün düzenli olarak btc'lerimi alıyorum. O günün btc değeri, zorluğu ve masraflar çıkartıldıktan sonraki net mikatrı alıyorum. Buda günlük çok az oynamalar oluyor.

Şu sıralar BTC 290 doları gördü ve dolayısıyla Genesiste ROİ süresi yani amorte süresi 9 aya indi. Yakında ortalama 310 doları bulursa ROİ süresi 7,5 aya iner. 

Şahsen bu sıralar 6 bin lira kadar olan yatırımıma 10 bin liralık bir yatırım daha eklemeyi düşünüyorum.

Genesis-Mining bulut madenciliğinde ilk kurulan firmalardan birisidir. Geçtiğimiz günlerde madencilik cihaz üreticisiSpondoolies ile anlaşma yapmıştır. Bu anlaşmaya göre Genesis-Mining bu link üzerinden yapılacak alımlarda Spondoolies tarafından üretilen cihazlar ile madencilik hizmeti verileceği iletilmektedir. Pool bilgisi ve üretilen blok bilgisini paylaşmamaktadır. Genesis-Mining GH başına 0.42$ istemektedir ve bakım ücreti 0.0019 $/GH/gündür. Mevcut koşullarda 1000 GH`lık bir alım yapıldığında 420$`a mal olmakta, aylık 75$`lık üretim ve 57$ bakım gideri kesilmekte. Sonuç olarak 1000 GH için aylık 18$ gelir olmakta ve ROI`yi 23 ay civarına gelmektedir.

referans linkim ve videolarım aşağıdadır 

bonus code: rHTDGA

referans link :   https://www.genesis-mining.com/a/389240


yukarıdaki bonus kodumla üye olursanız yüzde on indirim var arkadaşlar 

kesinlikle öneririyorum ödeme kanıtlarım videolarımda var yeni videolar çekip atacağım 

https://www.genesis-mining.com/a/389240  ref linkten üye olun 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Link.TL para kazanma yeni yöntem 1 saatte 5 tl

arkadaşlar yöntemi açıklıyorum. 1-operayı indiriyorsunuz. 2-vpn yi açıyorsunuz 3-flash reklam koyduğunuz site veya blokları açıp on sa...